Siirry sisältöön

Mysteeri 24/7 -hankkeen loppuseminaari

Nuorten ammatilliseen kuntoutukseen ja ohjaukseen tarkoitettu virtuaalinen pakopeli Learning Life – Mysteeri 24/7 julkaistaan 25.11.2021. Learning Life – Mysteeri 24/7 -pelin tavoitteena on ammatillisessa kuntoutuksessa olevien 16–29-vuotiaiden nuorten opiskeluvalmiuksien sekä arjen hyvinvointiin ja hallintaan liittyvien valmiuksien parantaminen.

Peli julkistetaan hankkeen loppuseminaarissa 25.11. Loppuseminaariin voi osallistua paikan päällä Kajaanin ammattikorkeakoulussa tai Teamsin välityksellä. 

Aika: 25.11.21klo914 

Paikka:  

KAMK, Taito 2 (Ketunpolku4, 87700 Kajaani),TA21L117_Älysali 

Teams: linkki tapahtumaan Taina Romppanen, taina.romppanen@kamk.fi 

 

Ohjelma 

Klo 9–9.15Aloitussanat 
Projektipäällikkö Taina Romppanen, Kajaanin AMK 

 

Klo9.15–9.30 Kelan puheenvuoro

 

Klo 9.30–10 Hyötypelit hyvinvointia tukemassa
Tietojenkäsittelyn lehtori Tanja Korhonen, KAMK 

 

Klo 10–10.30 Mitä nuorille kuuluu?  
Vastaava tutkija Mikko Salasuo, Nuorisotutkimusseura 

 

Klo 10.30–11.15Pelinkehitysprosessi ja pelinnimen julkistaminen 
Tutkijayliopettaja Jaana-Maija Koivisto

ja pelisuunnittelija Jessi Maunula, Hämeen AMK 

 

Lounas   

 

Klo 12.15–12.45 Pelinesittelyjakäyttöönotto 
Clever Simulation Entertainment, Kajaanin AMK 

 

Klo 12.45–13.15 Pelin soveltaminen ohjaustyössä 
Fysioterapian lehtoriKati Nykänen ja sosiaalialan lehtori Kaijus Varjonen, Laurea AMK 

 

Klo 13.15–13.45Keskustelua   

 

Llo 13.45–14.00Päätössanat 
KehityspäällikköSanna Juvonen,LaureaAMK    

 

Klo 14–Mahdollisuuspelata(lähiosallistujille) 

Lisätietoja