Vastuullisuus ja tulevaisuuden kuluttaja brändin keskiössä
Opiskelijat osaavat soveltaa tietoa kuluttajakäyttäytymisestä kuluttaja- ja brändilähtöistä liiketoimintaa kehitettäessä. Keskeistä on osata luoda kierrätysmateriaaleista tarjoamaa, josta kuluttajat kokevat saavansa lisäarvoa. Lopputulema 3x5op, opiskelija 1. osaa soveltaa neurotieteen työkaluja kuluttajaymmärryksen kartoittamisessa kehitettäessä liiketoimintamalleja 2. osaa soveltaa systeemiajattelun, ennakoinnin ja palvelumuotoilun työkaluja kehitettäessä tulevaisuuden liiketoimintaa 3. osaa soveltaa yritysvastuuraportoinnin kestävän kehityksen periaatteita oman liiketoiminnan kehittämisessä. Koulutus on rahoitettu Euroopan unionin elpymis- ja palautumistukivälineellä (RRF), joka on EU:n elpymisvälineen (Next Generation EU) suurin ohjelma. Rahoituksen on myöntänyt Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus. Palvelukeskus edistää työikäisten osaamisen kehittämistä ja osaavan työvoiman saatavuutta. Palvelukeskuksen toimintaa ohjaavat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä työ- ja elinkeinoministeriö.
- Toteutusaika:1.5.2024 - 30.4.2025
- Rahoittaja:JOTPA
- Tutkimusohjelma:Palveluliiketoiminta ja kiertotalous
- Projektityyppi:Muu / Other project
- Teemat:Pedagogiikka ja yhteiskehittäminen
- Projektipäällikkö:Arto Lindeberg